ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Ο Νίκος Αναστασίου είναι Γενικός Διευθυντής, υπεύθυνος για τον στρατηγικό συντονισμό και την εποπτεία των τμημάτων της εταιρείας, με στόχο τη διασφάλιση αποδοτικής λειτουργίας και βιώσιμης ανάπτυξής.
Διαθέτει περισσότερα από 30 έτη επαγγελματικής εμπειρίας στη διαχείριση έργων, στην επιχειρηματική ανάπτυξη, καθώς και στη λειτουργία μεγάλης κλίμακας υποδομών με εξειδίκευση σε έργα Σύμπραξης δημοσίου-ιδιωτικού τομέα και παραχωρήσεων. Διετέλεσε μέλος της Επιτροπής Ανάπτυξης του Διοικητικού Συμβουλίου για το πρώτο έργο παραχώρησης αεροδρομίου στη Ρωσία, ενώ την περίοδο 2012–2015 υπηρέτησε ως Αντιπρόεδρος και εκτελεστικό μέλος Διοικητικού Συμβουλίου σε τρία έργα παραχώρησης στην Ελλάδα.
Κατά την πορεία του έχει αποκτήσει σημαντική εμπειρία στη διοίκηση πολυπολιτισμικών και πολυεθνικών ομάδων εργασίας, στο πλαίσιο διεθνών έργων σε ποικίλους κλάδους .
Είναι κάτοχος Διπλώματος Πολιτικού Μηχανικού από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Μεταπτυχιακού Διπλώματος στη Διαχείριση Έργων από το Πανεπιστήμιο Heriot-Watt.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η Χριστίνα Λαμπροπούλου είναι η Γενική Διευθύντρια Νομικών Υπηρεσιών στην IAHC, υπεύθυνη για τη διαχείριση όλων των νομικών ζητημάτων της εταιρείας και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με το ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο. Στο πλαίσιο των καθηκόντων της, παρέχει στρατηγικές νομικές συμβουλές, διαχειρίζεται νομικούς κινδύνους και ηγείται της Νομικής Διεύθυνσης, υποστηρίζοντας τη λειτουργία και την ανάπτυξη της εταιρείας.
Είναι δικηγόρος με πτυχίο LLB και μεταπτυχιακό LLM, μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, με πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και χρηματοδότηση μεγάλων δημόσιων και ιδιωτικών έργων υποδομής, με ιδιαίτερη εξειδίκευση σε εμπορικά και εταιρικά νομικά θέματα.
Στο επαγγελματικό της βιογραφικό περιλαμβάνονται θέσεις νομικού συμβούλου εντός του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε., καθώς και σε κορυφαία δικηγορικά γραφεία. Στην εταιρεία, έχει καθοριστικό ρόλο στην υλοποίηση των συμβατικών υποχρεώσεων που σχετίζονται με το αεροδρόμιο.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ο Mark Haneke είναι ο Γενικός Διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, υπεύθυνος για την ανάπτυξη αεροπορικών και εμπορικών εσόδων, την επέκταση αεροπορικών συνδέσεων, το μάρκετινγκ και τη διαχείριση ακινήτων. Με πάνω από τρεις δεκαετίες σχετικής εμπειρίας, ο κ. Haneke υπήρξε στέλεχος σε παγκοσμίου εμβέλειας αεροπορικές εταιρείες, όπως η American Airlines, η Lufthansa και η Swissair/Swiss International κυρίως στους τομείς σχεδιασμού αεροπορικού δικτύου, επιχειρηματικής ανάπτυξης και συμβουλευτικών υπηρεσιών για την επέκταση νέων αεροπορικών συνδέσεων σε αεροδρόμια.
Ο κ. Haneke προσδίδει μια μοναδική οπτική στον χώρο των αερομεταφορών, έχοντας συνεργαστεί με αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια και φορείς του ταξιδιωτικού κλάδου σε όλο τον κόσμο. Η εκτεταμένη τεχνογνωσία του καλύπτει εκτός από τα παραπάνω, τις αεροπορικές συμμαχίες και τις διεθνείς σχέσεις.
Είναι κάτοχος MBA από το Thunderbird American Graduate School of International Management στο Φοίνιξ της Αριζόνα και προπτυχιακού πτυχίου στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Άρλινγκτον.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Ο Αλέξανδρος Νούτσος είναι ο Γενικός Τεχνικός Διευθυντής, κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Πολιτικού Μηχανικού (ΜΕng) από την Πολυτεχνική Σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης.
Με είκοσι πέντε χρόνια εμπειρίας στον τομέα της αεροπορίας και των αεροδρομίων, ο κ. Νούτσος έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο σε μεγάλα αεροδρομικά έργα παγκοσμίως, όπως το Ελευθέριος Βενιζέλος (Αθήνα, Ελλάδα), το Queen Alia (Αμμάν, Ιορδανία), το Νέο Jorge Chávez (Λίμα, Περού) και το São Paulo/Guarulhos (Βραζιλία). Έχει επίσης συμβάλει στα κατασκευαστικά έργα της Fraport για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στην Ελλάδα και έχει διατελέσει Διευθυντής Αεροπορίας στην ΤΕΡΝΑ Α.Ε. για το Αεροδρόμιο Καστελλίου.
Στην εταιρεία, ο κ. Νούτσος επιβλέπει τις τεχνικές λειτουργίες, αξιοποιώντας την εκτεταμένη τεχνική εμπειρία του, τη συμβουλευτική και τη διαχείριση κατασκευών στον αεροπορικό κλάδο.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Ο Αθανάσιος Ταραλάς είναι ο Γενικός Διευθυντής Οικονομικών, έχοντας πάνω από δεκαπέντε χρόνια εμπειρίας στη χρηματοοικονομική απόδοση, την επιχειρησιακή αποδοτικότητα και τη στρατηγική ανάπτυξη. Ειδικεύεται στον χρηματοοικονομικό προγραμματισμό, τις προβλέψεις και τη διαχείριση κινδύνων σε διάφορους κλάδους.
Έχει σημαντική εμπειρία στην οργάνωση και ενδυνάμωση αποδοτικών ομάδων, τη βελτιστοποίηση χρηματοοικονομικών λειτουργιών και την εφαρμογή καινοτόμων εργαλείων για την ενίσχυση της κερδοφορίας και της μετοχικής αξίας. Παρέχει στρατηγικές συμβουλές στη διοίκηση, διασφαλίζοντας την ευθυγράμμιση των χρηματοοικονομικών στόχων με τους οργανωτικούς σκοπούς. Σήμερα ηγείται ολοκληρωμένων διαδικασιών προϋπολογισμού και οικονομικών προβλέψεων, καθώς και της ανάπτυξης πλαισίων αναφοράς για λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων.
Ο κ. Ταραλάς είναι κάτοχος πτυχίου στην Οικονομική Επιχειρήσεων, μεταπτυχιακού τίτλου (MSc) στο ίδιο αντικείμενο και στις Κοινωνικές Σπουδές από το University of Wales Swansea, MBA από το ALBA Business School και Executive Diploma από το INSEAD.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΥΝ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Ο Alok Srivastava είναι ο Γενικός Συν-Διευθυντής Οικονομικών, υπεύθυνος για τη διαμόρφωση της χρηματοοικονομικής στρατηγικής της εταιρείας, τη βέλτιστη αξιοποίηση των πόρων και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τα διεθνή πρότυπα. Ο ρόλος του περιλαμβάνει την εποπτεία του χρηματοοικονομικού σχεδιασμού, των συμβάσεων, της διαχείρισης κινδύνων και της επικοινωνίας με τους ενδιαφερόμενους φορείς, υποστηρίζοντας την επιχειρησιακή απόδοση και τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της ΔΑΗΚ.
Με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) και πτυχίο Μηχανικού, ο κ. Srivastava διαθέτει 30 χρόνια διεθνούς εμπειρίας στους τομείς των αεροδρομίων, της ενέργειας, της ναυτιλίας και των υποδομών. Έχει ηγηθεί σε χρηματοδότησεις μεγάλων επενδύσεων, συγχωνεύσεων και εξαγορών.
Το επαγγελματικό του υπόβαθρο περιλαμβάνει ανώτερες εκτελεστικές θέσεις στον Όμιλο GMR, όπου είχε την ευθύνη της διεθνούς χρηματοδότησης και κανονιστικής συμμόρφωσης. Στην ΔΑΗΚ διαδραματίζει καίριο ρόλο στη διασφάλιση της οικονομικής ανθεκτικότητας και της επιχειρησιακής αποδοτικότητας.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
Ο Andrew Walsh είναι ο Γενικός Διευθυντής Λειτουργιών, με πάνω από τριάντα πέντε χρόνια εμπειρίας σε επιχειρησιακούς ρόλους σε αεροδρόμια, αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες παροχής αεροπορικών υπηρεσιών. Έχει διατελέσει σε ανώτερες θέσεις σε κορυφαίες εταιρείες όπως οι British Airways, Virgin Atlantic, Oman Air, Dubai Airports και GMR International Airports, με εμπειρία που εκτείνεται στην Ασία, τη Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και την Αμερική.
Ο Andrew είναι καταρτισμένος υπεύθυνος κανονιστικής συμμόρφωσης, με εξειδίκευση στη συμμόρφωση και τη διασφάλιση ασφάλειας. Έχει ηγηθεί προγραμμάτων ORAT (Πρόγραμμα Επιχειρησιακής Ετοιμότητας και Μεταφοράς Αεροδρομίου), αδειοδότησης νέων αεροδρομίων στη Μέση Ανατολή και έργων υποδομής που περιλαμβάνουν αυτοματισμούς και τεχνολογία. Έχει επίσης διαχειριστεί μεγάλες ομάδες εξυπηρέτησης πελατών, εστιάζοντας στην αριστεία των υπηρεσιών τόσο στο έδαφος όσο και κατά τη διάρκεια της πτήσης. Οι εκτελεστικές του αρμοδιότητες περιλαμβάνουν τη διαχείριση μεγάλων ισολογισμών, την εταιρική αναδιάρθρωση, τη στρατηγική και τον επιχειρηματικό σχεδιασμό.
Ως μηχανικός με MBA, ο Andrew Walsh συνδυάζει τεχνική εξειδίκευση με στρατηγική επιχειρηματική αντίληψη.